UPRAVENÉ 18.11.2016
Statusy objednávek
Pro snadnější správu objednávek vám systém umožnuje vytváření statusů přes administraci - Objednávky - Statusy objednávky.
Položka obsahující ve sloupci "Výchozí" zelenou fajfku se nastaví při nové objednávce. Pro každý jazyk může být pouze jedna.
Nový status přidáte pomocí tlačítka "Přidat nový status". Celkový počet a názvy závisí pouze od vaší fantazie.
Pokud např. využíváte dvou dopravců a denně posíláte několik balíků, doporučujeme vytvořit: "Posíláme dnes Poštou, Posíláme dnes kurýrem". Při vyřizování stačí následně použít filtr v seznamu objednávek.
Formulář na přidání / úpravu vypadá následovně:
Barva definuje podbarvení čísla objednávky v jejich seznamu pomocí hexadecimálního kódu. Pokud ho neznáte, je možné vybírat z palety barev.
Definovat můžete i texty odesílány po nastavení prostřednictvím emailu či sms. V případě sms náš systém podporuje bránu od firmy Eurosms.
Do textu pro email už nemusíte vkládat oslovení či pozdrav, nakolik toto je již zakomponováno v automatické zprávě o změněné statusu (administrace - Nastavení - Automatické zprávy - Zpráva po změně statusu).
Funkci "Vrátit tímto statusem produkty na sklad" využijete zejména při stavech typu "Zrušená" nebo "Nepřevzatá". Umožňuje totiž, v případě, že používáte sklad, vrátit něj všechny produkty z objednávky.
Pokud zaškrtneme "Označené objednávky se počítají do celkového obratu", objednávky s takovým statusem budou počítat do celkového obratu na hlavní stránce administrace.
Nechybí ani možnost odesílání souborů po nastavení statusu. Můžete tak jednoduše poskytovat návody či jiné potřebné dokumenty.
O Kika Api (externí sklad) se dozvíte více v článku: