UPRAVENÉ 1.7.2016
Přidání, zobrazení dodací doby u produktu a sklad:
Nastavení dodacích dob najdete přes administraci v části Produkty -> Zobrazení a přidání dodací doby.
Takto vytvořený záznam se následně může zobrazovat v detailu produktu, stači mít aktivovanou volbu Zobrazit počet dní dodání v detailu, kterou naleznete v sekci Nastavení -> Konfigurace -> Grafické nastavení. Totéž platí pro zobrazení v katalogu, potřebné nastavení najdete pod názvem Zobrazit počet dní dodání v katalogu.
Výpis se řídí třemi pravidly:
- Pokud má produkt explicitně nastavenou dodací dobu, tato je vždy nadřazená,
- Pokud ji zadanou nemá, používáte sklad a počet dostupných kusů je větší než 0, objeví se Toto zboží máme skladem v detailu, resp. skladem v katalogu,
- V případě, že neplatí ani jedna z uvedených situací, přichází na řadu funkce Výchozí doba dodání, pokud je produkt 0. Najdete ji v Nastavení -> Konfigurace -> Nastavení skladu.
Nastavení skladu
Používat sklad aktivuje skladovou funkcionalitu eshopu. Při úpravě produktu budete moci nastavit počet kusů jako na lokálním, tak i na externím skladě.
Povolit nákup i po nulovém počtu skladem znamená, že zákazníkovi bude umožněno zboží zakoupit i po jeho vyprodání.
Nezobrazovat nulové náležitosti využijete v případě, že nabízíte několik variant zboží (např. Podle velikostí) a ty vyprodáno chcete skrýt. Ostatní budou nadále zobrazovat.
Vypnout produkt na stránce, pokud je sklad roven 0 určuje, zda se má položka po vyprodání automaticky deaktivovat.
Vypnout košík na stránce, pokud je sklad roven 0 zruší zobrazování košíku, když počet kusů u daného zboží nabude hodnotu 0. Hodí se to zejména v případě jeho krátkodobé nedostupnosti, protože neohrozíte své pozice ve vyhledávačích.
Namísto košíku v detailu zobrazit možnost zaregistrovat zájem o zboží, pokud je sklad roven 0 nabídne zákazníkovi formulář, přes který může projevit zájem o nedostupný zboží. Po naskladnění ho tak dokážete jednoduše upozornit pomocí emailu.
Informace do xml feedu (skladem) se odesílá do exportů pro porovnávače, pokud je produkt skladem a nemá nastavenou dodací dobu (pouze v případě volby Datum doručení (klasická)).
Zobrazit počet v detailu produktu vypíše aktuální stav na skladě.
Zobrazit počet v katalogu se chová jako předchozí volba.
Výchozí doba dodání, pokud je produkt 0 - jak jsme již uvedli výše, použije se v případě, že zboží nemá nastavenou dodací dobu a je vyprodáno.
Skrýt výchozí dodací dobu v katalogu, pokud je produkt 0 - někdy je lepší nevypíše nic, pokud položku aktuálně nemáte skladem :).
Výchozí text, pokud se nezobrazuje košík vypíše zvolený text namísto počtu kusů, pokud se produkt nenachází na lokálním ani na externím skladě.
Zásoby zobrazovat: slovně (dostupné / nedostupné, skladem / vyprodáno) nebo hodnotou (číslem).
Zobrazit ikonku Poslední kusy, pokud produkt klesne pod zadanou hodnotu slouží k povolení, resp. zakázání následujícího nastavení.
Hodnota, od níž se bude zobrazovat ikonka Poslední kusy - jde o hranici počtu kusů, po jejímž překročení se danému sortimentu automaticky nastaví visačka Poslední kusy. To často motivuje zákazníka k nákupu.
Výchozí text pro nadpis dodací doby, pokud je zadána při produktu v jeho detailu definuje text vypsán před dodací dobou.
Výchozí text pro nadpis dodací doby, pokud není zadána při produktu a stav na skladě je 0 v detailu produktu - viz. předchozí nastavení.
Výchozí text pro nadpis dodací doby v katalogu - viz. předchozí nastavení.
Do pole Text upřesňující dodací doby můžete napsat informaci, která se Vám zobrazí pod dodací dobou. Např. "Při objednání do 15:00".
Zobrazit upřesňující dodací dobu v detailu produktu a zobrazit upřesňující dodací dobu v katalogu povolí, resp. zakáže výpis předchozí funkce.
Výchozí text pro tlačítko košíku v detailu, pokud je produkt vyprodán - aby nebyl zákazník zmatený, můžete jej nastavit např. na "Vyžádat nabídku".
Skrýt přepisování počtu produktů na skladě ze seznamu produktů - doporučujeme aktivovat, pokud si chcete určovat vlastní pořadí produktů.